2010. december 22., szerda

Szerintem...

Szerintem mindenki jobban örül egy jól megfogalmazott  történetnek. Kitaláltam ennek a sztorinak az aprólékos vázlatot.Higgyétek el nem egy két perc volt !xd Arra jutottam  hogy ha minden jól megy 62.Fejezet lesz.Ha egy héten legalább 5 koment van akkor mindig hetente rakom a frisset.Ezen a héten felrakom  az ajánlóját és az ihlete ennek a sztorinak egy idézet ami benne lesz az ajánlóban és szerintem a könyvbe is bele csempészem. Szerintem még ma leírom az ajánlott és letörlöm a régi fejezeteket.Pár szereplőt le is fogok cserélni.Aszt is remélem hogy aki nem van oda az Alkonyatért az is megszereti.A főpontban nem mindig a Stepenihe Meyer alkotta lények lesznek.Persze ők is nagyon megalapozzák a dolgot csak a végén már nem annyira.Nagyon de nagyon remélem hogy tetszeni fog !Jó indultató kritikát szívesen fogadok    !

Pux:
Becky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése